over Mozart en zo ....

Dit is een weblog over muziek en omstreken .
Er is een tweede weblog, over bootjes en water : Een oude man in een knus huis
En een derde, over ergernissen : ... weer zo wat ...

Mijn foto
Naam:
Locatie: amsterdam, Netherlands

maandag, december 31

radio4daagse

Aan het einde van elk jaar houdt mijn Radio 4 een soort publiekskermis met verzoekjes-met-een-verhaaltje die dan ingeleid/besproken/becommentarieerd worden door
het dienstdoende tweede garnituur aankondigers.
Er wordt om commentaar gevraagd ;
bij uitzondering schreef ik een 'ingezonden stuk' .
------------------
LS

Ik kan mijn radio nu uitzetten en volgend jaar een week
naar een eenzaam eiland vertrekken --> dat weet ik .

Maar als u meningen pro en contra de radio4daagse telt
hoort de volgende bij uw lijstje 'tegen' ..........

Het is een beschamende vertoning dat een redelijke radiozender
voor een paar dagen wordt uitgeleverd aan een stel luisteraars
die hun eigen bedenkseltjes en miezerige herinneringen graag aan iedereen kwijtwillen (kijk pappie, ik ben op tullefisie ! ) .

Nog veel droeviger is het dat uw klupje aankondigers zichzelf gruwelijk overschat en denkt dat ze van Nieuwkerkje kunnen spelen, en zelfs gemeten aan die lat - die erg laag ligt- zijn ze blaartrekkend slecht .

Met plaatsvervangende schaamte luister ik naar het gekluns ,
het complimentjes uitdelen, het meninkjes geven .

Het getuigt allemaal van een op niets gebaseerde zelfoverschatting
en een totaal ontbreken van enige feedback .

Beschouwt u dit dus maar als commentaar, ik zet nu de radio uit .

met niet zo vriendelijke groet ,

joep steinmeijer

ps : over Peter Bree en mevrouw van Weegen op andere dagen niets dan goeds .........
-------
grjoep

http://steinmeijer.net